1 Haziran 2009 Pazartesi

tete

1 Haziran 2009 Pazartesi
Zeynep'im geldi. İyi ki... Cuma iş çıkışı hemen Beyazıt'a gittim. Astronomi mayıs etkinliklerine. Biraz sunum, biraz belgesel, biraz müzik... Kadın bilim adamlarının hastasıyım bu arada. Ama gözlerimden akan yaşlar sadece bir önceki günün yorgunluğu ve uykusuzluğuydu. Yoksa tek gözden ağlamak gibi bir huyum yoktur :)Sonra hep beraber bize geldik. Yavaş yavaş fire verip saat 3-4 sularında Orçun'la kaldık. Orçun'u o kadar çok seviyorum ki... Canım benim. Sabah 8'e kadar biraz kahve, biraz çay, bolca sohbet. Sonra 2-3 saatlik enerji toplama uykusu. Ardından keyifli ve bol kahkahalı bir kahvaltı. Seviyorum böyle kalabalık sofraları. 3 gibi karma sergiye katılacak iki çalışmamı teslim etmek için evden çıktık apar topar.Sonra Horhor, bit pazarı. O kadar güzel şeyler var ki, kendimden geçtim. Zaten eskiye tutkunum... Ardından Süleymaniye'de kurufasulye, Vefa'da boza. Bu arada Orçun her köşe başında ben artık gidiyorum diyip, her zamanki gibi her yere bizden önce geliyor tabi :)
Ve sabah 4'e kadar tangoo! Çok güzeldi yine. Gecenin sonunda tabanlarım yere basamayacak kadar acıyor olsa da. Orçun'la sabah duygulara gem vurmama kararı almıştık. Pat pat söyleyecektik düşüncelerimizi. Dans ederken dansımıza dair "muhteşem" diyen adama "robotik" diyemedim yine de cevaben. Müziği dinlemek yok, duygu hiç yok. Neyse ki üç-dört parçayla kurtuldum. Bir gün gemlerden kurtulacağım, söz.Sabah kalkıp TEGV'e gittik. Zeynep de girdi etkinliğime ve bir gönüllü daha kazandırdık TEGV'e :) Çocuklar muhteşemler. Bugün de bir ders verdiler her zaman yaptıkları gibi. Unutmazsam sonra yazarım.
Araya bir akraba ziyareti sıkıştırdıktan sonra Yeşilköy'de aylık olağan terapimizi tamamladık :) Sanırım terapi 15 günde bire düşecek, zira iki hafta sonra Ankara'ya gitmem gerekecek gibi duruyor.Yeni girdim eve. Yine yorgun. Bir güncük daha ekleseler hafta tatiline, olmaz mı? Bünye yakında resti çekecek diye korkuyorum.

8 yorum:

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

böhühühühühühühühh..... inat diye mi yapıyonuz siz bunları. Kıçım resmen kayseriye yapıştı bu sene...

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

Neşe yorum sayfasından kelime doğrulama olayını kaldır be... valla yok "redtusc" muş "sperbac" mış gına geldi. Bir de şimdi farkettim Sperbac okyunca spermbank gibi çıkıyor... ya bak gördün mü ne kadar ayıp, kaldır kaldır.

sardunya dedi ki...

Ne kadar güzelsiniz fotoğraflarda. Dansı izlemek isterdim. TEGV'de de yanında olmak.

neş'e dedi ki...

Zizacım,
Makedonyalara gitmeyi biliyorsun, gebzelere kadar gelmeyi de biliyorsun... Sen yanımıza gelme sonra böhühühü. Bilmem taşlar ulaştı mı yerine :) Ayrıca kelime doğrulama kaldırılabilen bi' şeyse kaldırırım. Aşk olsun.

Sardunyam,
Okullar kapansın, iade-i ziyarete geldiğinizde hepsini yaparız. Evet, bu bir davettir :)

Onur ŞATIR dedi ki...

:PpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPpPp

neş'e dedi ki...

hiç üşenmedin mi evladım :)

kağan dedi ki...

e uyku?

neş'e dedi ki...

tabi yaa! ben de bi' şey eksik diyordum :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket