2 Haziran 2009 Salı

boya

2 Haziran 2009 Salı
Ne çok seviyorum boyalara bulanmayı... Balkon yavaştan atölye halini almaya başladı. Hala tertipsiz düzensiz bir kızım. O kadar sabırsızım ki, her şeyi hazırlamadan çalışmaya başlıyorum. Bekleyemiyorum. Acele edip henüz kurumamış tabağın üzerine boya kavanozu bırakıyorum mesela. Hmm, bir kurutma rafı iyi olabilir. Ama kurutma rafı çözüm değil. Biraz daha az heyecanlı, biraz daha dingin olmam lazım. Yoksa her çalışmayı en az 3 kere sil baştan yapmam kaçınılmaz olabilir.

4 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

Daha fazla içimde tutamaycağım artık alenen çok ama çok im-re-ni-yo-rummmm!

neş'e dedi ki...

İlahi Witchie :) İmrendiğin bu olsun. Hani Almanya'ya giderken geleceksiniz ya, o zaman birlikte boyanırız :)

Witchie of Stars dedi ki...

Heyoooo! Süpersin, süpersin, süpersin! Sevindirik oldum kii! :)

PS: heycan yaptım kelime doğrulamayı doğru yazamadım :)))

neş'e dedi ki...

çok tatlısın :)))
kelime doğrulamayı kaldırdım. rahat rahat heyecan yapabiliriz :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket