4 Haziran 2009 Perşembe

böyleyken böyle

4 Haziran 2009 Perşembe
* İki ayı aşkın süredir boynum tutuk. Sağ tarafa 60 dereceden fazla dönemiyorum. Bu da yeni bir tik kazanmama neden oldu. "Kapıyı kapatır mısınız?" Sürekli kapıda gözüm. Amman cereyanda kalmayayım!

*Yavaş yavaş veda mesajları gelmeye başladı. Yaklaşık 30 kişi işten çıkarılıyor. Demek istiyorum ki, hepimizin maaşından 20-30 kesin, kimseyi işten çıkarmayın. Gerçi ocak ayında zam yapmama ve ikramiyeleri kesme gerekçeleri kimseyi işten çıkarmamaktı. Bilemiyorum...

*Geçenlerde Atatürk oto sanayi-4. Levent metrosunu kullandım. İTÜ istasyonunda arılar ve petekler, sanayi mahallesinde dişliler vardı. Güzel olmuş, aferin :)

*İstiklâl caddesinde çalışıp öğle araları pilatese giden, alışveriş yapan, hiç değilse iki insan yüzü gören insanları kıskanıyorum. Ezgi Hanım da bunlardan biri.

*Pilatesi bıraktığım için üzülüyorum ama kendimi suçlamıyorum. Çünkü üşengeçlik değil de gerçekten zamansızlıktan bırakmak zorunda kaldım. Acısını çekiyorum, o ayrı.

*Aylardan sonra ilk defa cumartesi bir şey yapmak, bir yere yetişmek zorunda değilim. Gözlerim yaşarıyor. 9'a kadar uyusam mı :)

*Bu kadar madde yeter, şimdi gidip zeytin ezmeli kurabiye yapmam gerekiyor.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket