12 Haziran 2009 Cuma

en kötü ihtimal yok

12 Haziran 2009 Cuma
Ankara muhteşemdi. Her şey anca bu kadar rast gidebilirdi. Panik yaptığım her şeyin boşa çıktığı, her şeyin olması gerektiği gibi tıkır tıkır yürüdüğü bir gün oldu. Zeynep'in haberi yoktu gideceğimden çünkü doğum günüydü dün ve sürpriz yapmak istedim. Tam final döneminde olduğu için gece evde kalmayabilirdi ama şansa son sınavına çarşamba günü girmiş. Trenden iner inmez Zeynep Hanım'a... Efendim, Ankara'da yaşam belirtileri çok geç baş göstermeye başlamış. Sinemanın yaygınlaşması son birkaç senede olduğu gibi :) semtte pastane bulmak da epey zordu. Eti'ye talim ettik. Ardından araba seslerini dalga sesi olarak hayal ettiğimiz geç kahvaltı... Planların bir kısmını yemiş oldu. Ankara kalesi, Rahmi Koç müzesi bir dahakine kaldı... Mülakat da garipti. Her çıkan yüzünde kocaman bir gülümsemeyle "çok süper ya" diyerek çıkıyordu. Ben de öyle çıktım. Yani henüz iyi/kötü anlamlandıramıyorum. Hayırlısı. Giderken trenin geniş koltuklarına rağmen her yerim tutulmuş vaziyette gitmemin aksine dönüşte otobüste kesintisiz uyku. Mışıl mışıl, mis :)
Çok güzeldi çok. En şanslı Ankara idi...

Eve gelip komik bi' halde uyuyakaldıktan sonra su içme arasında yazılmış bir özettir... Karşımdaki Murat insanına seslenen kişiyi bana sesleniyor sanıp Murat kim ya dedikten sonra iki cümle kurabilmişken hazır :)

2 yorum:

kağan dedi ki...

niye bu kadar panik yapıyorsun ki.. en kötü ihtimalle taksiye binerdin..

...güneş dedi ki...

arkadaşım, blogunu takip etmediğim için bana zaman zaman dokunuşlar yapsan da ben mektupları bekliyorum ;)
öpüyorum seni kocaman güzel insan...

Ankara'ya gelip İstanbul'un sıcaklığını getirdiğin için teşekkür ederim tekrardan...

Sardunyam Neş'e Hanım oldukça büyüdü ve bolbol pembe çicekler açtı, yolunuzu gözlemekte efendim..
ki sanırım ben 15 gün kadar İstanbul'da olucam ve dönüşü beraber yapacağımızı ümid ediyorum Ankara'ya:)
hayatımda artık iki Neş'e var biri saksıda açan çiçekleri ile her dokunduğunda yaprakların gelen o güzel koku ve diğeri ise daimi olarak içimi ısıtan güzel bir kız, masum bir gülümseme:)

Blog takip etme konusunda,sanırım bu fikre alışlmaya başladım;)
sevgiler efendim...

...Zeynep

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket