17 Haziran 2009 Çarşamba

serkan

17 Haziran 2009 Çarşamba
+30 haziran'da sınavım var benim. Ondan sonra buluşalım.
-Tamam zaten ben o hafta sonu Van'dayım, 30'unda da senin sınavın var, sonraki hafta görüşürüz.
+Nerden biliyosun 30'unda sınavım olduğunu?!?!

Şaşkaloz sirkanım :)

Buradan arkandan dır dır konuşan annene hürmetlerimi iletir, sigaradan uzak durduğu takdirde onu da gezmeklere götüreceğimi beyan ederim :)

Ayrıca yaptığın hiçbir göndermeyi anlamayıp, kitapçılara öylesine girdiğimizi, istediğin kitapları benimle öylesine paylaştığını sandığım ve doğum gününde kitap almadığım için özür dilerim :)

Bir de Aziz'e kötü bi' şey söyleyecektik ama ne olduğunu unuttum. "Yalancı Aziz"di galiba :)

Görev tamam :)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Aziz'in ne kadar kolpacı olduğunu yazacaktık. :D

Neşeli Diyaloglar'ın yalan dolan olduğundan hani. Ben yazdım sıra sizde. :D

neş'e dedi ki...

"Kolpacı Aziz" :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket