30 Haziran 2009 Salı

sevgili bloknot

30 Haziran 2009 Salı

Az önce annem aradı hatırladın mı beni diye. 15 gündür görüşemiyormuşuz, neler yapıyormuşum merak etmiş :) Ya o evde olmuyor, ya ben… Dün yemekten sonra o dışarı çıktı, geldiğinde uyumuştum. Geçen haftalarda da ben onu döndüğümde uyumuş buluyordum. Dedemin rahatsızlığı vefatı filan derken… Yaz uygulamasına geçip yatakları da ayırdık. Gece uyandıkça görüşürdük artık o da olmuyor :)

Bir de dedi ki… Senin bloknotun varmış :) Herkes okuyor, bir ben bulamadım. Annecim, çok zor değil aslında, yakında keşfedersin nasılsa bunu da. Bununla ilgili olarak da alacağın olsun Minnoş Hanım.

Akşam taze fasulye partisi var, mutlaka eve gel dedi. Bilemiyorum :)

3 yorum:

nimi dedi ki...

benim neden alacagım oluyor? : )

neş'e dedi ki...

annemi arayıp neşe'nin blogunda gördüm dersen nimicim :)

nimi dedi ki...

bence herkes okusun zaten :D
yaşasın blog!

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket