26 Nisan 2009 Pazar

vesaire

26 Nisan 2009 Pazar
Etkinliğin ilk günüydü bugün. "Kendime yolculuk"un. 13 tane çocuğum vardı. İki tane numunelik vardı, gerisi çok tatlıydılar. Acaba nasıl karşılarlar diye tereddütlerim de vardı ama hiçbir problem yaşamadan bağırlarına bastılar beni :)
İki tane numuneliğin bir tanesi tam yaramaz. Yerine zaten oturmuyor. Ama onun yerine masanın altına oturmak da nesi? Sürekli ben bunu yapmak istemiyorum filan. Ama nispeten uyum sağladı. Çünkü önceden duyumlarını almıştım nasıl dehşet bir şey olduğunun.
Öbür numunelik de böyle ben birinciyim kılıklı bi' şey. Benim gözüme girmek için ne yapacağını şaşırıyor filan. Bu pek zararlı değildi ama azıcık sinir bozucuydu.
Velhasılı güzeldi. Korkutmaya çalıştılar o kadar 2. sınıflar felakettir diye ama hiiiç de öyle değilmiş. Acayip keyif aldım ve zaman su gibi geçiverdi.

Çıkınca Sirkan beyciğimle buluştuk. 15 dakikası haklı 25 dakikası haksız olmak üzere 40 dakika bekledim kendisini. Olsun, okuyacak şeylerim vardı. Açık havada iyi oldu :) Romantik bir öğle yemeği yedik kendisiyle. Ardından biraz kitapların arasında kendimizi kaybedelim deyip kitapçıya girdik. O da ne? Girmemizle birlikte Jovano Jovanke çalmaya başladı. Birden yaban ellerde memleket türküsü duymuş gibi olduk. Zevkten halay mı çeksek çifte telli mi oynasak derken en iyisi sevincimizi birisiyle paylaşalım dedik. Makedonları aramak biraz tuzlu olabilirdi biz de Kayseri'den Makedon büyük elçisi St. Ziza'yı arayıp ona dinlettik.

Ardından Conur beyle buluştuk. Sirkan bey ders notu alacakmış. Conur bey beni bir videodan tanıdığını söyledi. Nasıl yani hangi video diye öyle telaşlı bir tepki verdim ki, insanın aklına kötü kötü şeyler gelirdi. Halbuki tepkim "adım natalya gibi çıkmışım" olma ihtimalinden dolayıydı. Sonra toparladım tabi. Ya da ben öyle sandım.

5 yorum:

Unknown dedi ki...

videoyu halk ile paylaşmak farz oldu öyleyse

neş'e dedi ki...

hiiç gerek yok. yorma sakın kendini. hiç zahmet olmasın sana. vallahi bak :)

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

Beni aramanızdan 10 dakka öncesinde benim makedonya planlarını derlemekte olmam da bir ayrı süperdi benim için. Bi de üstüne Jovano Jovanke yi duyunca dünya benim için dönüyor falan zannettim... :D

Unknown dedi ki...

Sen bir de biz o şarkıyı kitapçıda duyunca ne duruma düştük onu düşün. :) Bir de kaç sefer çaldılar böyle. SEvdiğimizi mi anladılar ne:D

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

N'oluyor lan.... feleğim şaştı. Senin yorumunu görünce "çok süper ya" diye bir yorum yazayım dedim, yorum yazma sayfasında aşağıdaki doğrulama kodu şu çıktı: Bile

:D noluyooorrr..?

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket