3 Nisan 2009 Cuma

3 Nisan 2009 Cuma
Telefonumun susmayacağını bilsem daha evvel yazardım iç karartıcı şeyleri yahu :)

Tahmin edersiniz ki hayatımda güzel şeyler de olmuyor değil. Ama üç haftadır bilgisayarsız oluşum hepsini yiyor. Üç haftadır adam gibi –değil, hiç- çalışamıyorum yüksek lisans adına. Öğrenmem gereken bir program var, Perl. Fikri olan varsa bir el atıversin. Zira vakti zamanında C dilini de hesap makinesi ve printf komutu hariç becerememiştim :)

Geçtiğimiz hafta, sonunda diplomamı aldım. Sonra kampüsün içindeki ziraat bankasında elimde üniversite diplomamla öss harcını yatırdım, herkes ales için sıra beklerken. Benimle birlikte bir çocuk da öss harcı yatıracaktı, 2. Sınıf olduğunu tahmin ettiğim. Birbirimize baktık, gülümsedik, sen de mi birader babında :) Ardından koştur koştur ayazağa ışık’a. Randevunuz yok, alamayız deseler de Allah’tan yanımızda Mert vardı da, eski mezunu olduğundan biraz torpil işledi. Hatta resmen hoş beş ettiler :) Öss’ye de gireceğim kısacası. Ne yapmak istediğimi bilmiyor olabilirim. Üds’ye girdim iki hafta önce de. Güzel geçmiş. Hatta 1 soru daha yapsam doktora için ekstra dil yeterlilik sınavına girmem gerekmeyecekti. Tabi odtü gibi güzide bir devlet üniversitemiz devletin yaptığı üds’yi kabul etmediği için elimiz mahkum toefl’a da gireceğiz galiba (bu duruma sinirlensem de itiraf etmeliyim ki ben olsam ben de üds’yi kabul etmezdim).

TEGV’de çok güzel insanlar tanıyorum. Bu haftasonu Ceren’den yöntem eğitimi aldık. İnanılmaz neşeli bir kız. Tavırları ve konuşması da aynı Zeynep. Bu yüzden daha bir kanım kaynadı kendisine.

Zeynep demişken, önümüzdeki haftasonu Ankara’ya gidiyorum. Tango pabuçlarımla :) Bakalım danslarına yansımış mı memleketlerinin soğukluğu.

Bir de polimer killeri tekrar mıncıklamaya başladım. Yakın zamanda umuyorum ki güzel şeylere vesile olacak.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket