4 Ekim 2009 Pazar

nimi

4 Ekim 2009 Pazar
Blog bazı insanlar tarafından fazla ciddiye alınıyormuşum meğer. Vaktini bile hatırlamadığım bir zamanda söylediğim "If you don't risk anything, you risk even more" lafı için insan telefonunu lazer markalamanın altına koyar mı? Nimi koyar :)

Eski defterler açıldı da, vakti zamanında güzel şeyler söylüyormuşum be blog. Mesela demişim ki "Sana kötülük yapan bir insana kötülükle karşılık verirsen iyi bir insan olduğunu nasıl iddia edebilirsin?" Bu güzel tavsiye cümlelerinin tekrar yanıma uğramasını diliyorum...

3 yorum:

aycacik dedi ki...

kenefe taş atarsan üstüne sıçrar diye de bir atasözü bunu kaba sekilde yorumlar bizim oralarda.

ben en iyi rahatlama yöntemim şu:

benim için ne istiyorlarsa allah onlara daha çoğunu versin.

hem böylece top karşı tarafta oluyor, benim de içim rahat.

kimsenin hakkı hiç kimsede kalmaz demiş atamız mustafa sandal da, öyle işte.

nimi dedi ki...

Blogger neş'e dedi ki...
o bir, bu iki: if you don't risk anything, you risk even more. (e.jong)
iyi olacak iyi.

17 Temmuz 2009 Cuma 11:47

al buyur,ne zaman dedigini gör : )
ayrıca şimdi bir daha baktım da baya bi güzel olmus telefonum be heeyt : )

Nilüfer dedi ki...

hıh gayet kızdım şu an

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket