12 Ekim 2009 Pazartesi

ahlaksız

12 Ekim 2009 Pazartesi
Blogçe, geçen gün minibüste çok ahlaksız bir teklif aldım. Minibüs sıkış tepişti vefakat bir sonraki minibüsü bekleyecek saat değildi. Velhasılı bindim. Biraz ilerde elinde market poşetleriyle orta yaş üzeri bir bayan bindi. Bana dönerek "Cebimden para uzatır mısınız?" dedi. Önce algılayamadım haliyle. İdrak edince "Acele etmeyin, araç boşalınca verirsiniz" dedim. "Ay yok sonra laf ediyorlar" deyince, üzerindeki bol sweatshirtün cebine soktum elimi. Ahlaksız teklif işte o anda geldi. "Onun değil, pantolonumun cebinde!" Hanım kişinin üstünde daracık bir pantolon... O kadar dardı ki, elim cebe zor girdi. Üstüne bir de o cepte 4 adet bozuk para aradım :) Zaman kötü blog, umumi alanlarda bile ahlaksız tekliflere uğramak olası. Aman dikkat :)

2 yorum:

kağan dedi ki...

'bayan' ı görmedim de bi an.. nooluyoruuz dedim :)

Unknown dedi ki...

Ulan niye hiç bizim başımıza gelmez bunlar ya??? :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket