8 Ekim 2009 Perşembe

arbeit macht frei

8 Ekim 2009 Perşembe

4 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

Hayırdır? Nerden çıktı şimdi?

nimi dedi ki...

ohoooy biz de hevesle yazı bekliyoruz, ama nerdeee, isim verip rencide etmiycem ama baş harfi neşe ve ayça olan siz iki arkadaşımı esefle kınıyorum buralardan! optumoptum.

ibeking dedi ki...

Nese bak ne kadar rotarli cevap yaziyorum ustelik konuyla alakasi da yok. Madem gordun trilyede bixi niye ibeeeek diye bagirmadim selamlasirdik :)

neş'e dedi ki...

OnurCUK,
Fotoğraf tanıdık geldi mi? Telif hakkı istemedim senden ama :) Bilahare konuşalım, burası çok ortalık.

Nimi,
Aza kanaat etmeyen çoğu hiç bulamazi bunu da yaz bi kenara :)

İbek,
Aliş'i görünce birden heyecan yaptım zaten. Zira hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkeklerden biri :) Çocuğu korkutmamak için üstüne atlamadım ama giderek yükselen seslerle Ali diye bağırdım. Cool Ali Bey oralı olmayınca da benzettim heralde dedim :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket