17 Ekim 2009 Cumartesi

kemanist

17 Ekim 2009 Cumartesi
Ne güzel bi' gündü... N'aptın dersen blog, gülmekten başka pek bi'şey hatırlamıyorum. Yerli yersiz, gerekli gereksiz mütemadiyen güldüm/kahkaha attım/sırıttım. Arada devreler yanıyor böyle :)

Sabah Kağan Bey ile kahvaltıyı müteakip Hande Hanım, Alp Bey ve Eylül Hanım'ın yanına gittik. Maçka'da eski okuluma nazır kafeye... Uydurdum, sabah değildi yahu, yanlarına gittiğimizde 4 olmuştu saat. Gider gitmez Eylül'ün beline gelen saçlarının Rapunzel'e benzeyişinden ötürü kaçınılmaz olarak Elizabeth muhabbeti döndü. Bi'kere devreler yanınca da battı balık yan gider hesabı batıldıkça batıldı. Sonra Serkan Bey de geldi, tam oldu. Her zamanki gibi buluşma saatinden 3 ila 4 saat sonra iştirak edebildi ama olsun, biz onu böyle de seviyoruz :) (okumayacağını bilsem başka şeyler söylerdim de :) ) Hava serinleyince mekan değiştirmeye karar verdik ve Taksim'e geçtik yemek yemeye. Yemeğin ardından Hande ve Alp gitti, Elif geldi. Ben Tabu diye tutturunca Tabu oynadık... Gruplar Eylül-Neşe; Elif-Kağan-Serkan... Eylül ve benim aynı grupta olmamız derin endişeler yaratsa da kazasız belasız tamamlandı bu seferki oyun :) Şunları saymazsak;

-Yaylı bir saz
+Keman
-Keman nesi olur
+Yayı!
-?!?! :)))
-Keman çalan insana ne denir?
+Kemanist!
-?!?!?!?!!! Pas!!!

+4 tekerlekli vasıta
-Araba
+Tamam, arabanın nesi olur?
-Tekerleği

Çok yaratıcıyız yahu :)

Bugün Eylül'de kalamamam içime dert oldu bi' de... En yakın zamanda Eylül Hanım yakın korumaya alına!

Çok uykum var şimdi blog... Yarın erken kalkmam lazım...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

3-4 saat sonra gelmişmişimde, yok ben okumasam başka şeyler söylermiş de. aman çok datın be:) Yaz kardeşim ben ne vakit insanların düşüncesine sansür koymasını savunmuşum. Yaptığın düpedüz terbiyesizlik. Yaz ne hissediyorsan. Yaz pis çocuk serkan de. Şişko diye numara yapıyor de. Çıh çıh çıh kardeşim.

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket