26 Ekim 2009 Pazartesi

balıkadam

26 Ekim 2009 Pazartesi
Yıllardır, hem de gerçek manasıyla yıllar, yani 10 yıldır istediğim, ha bugün ha yarın dediğim bir şeydi scuba. Bazen zaman olmadı, bazen fırsat olmadı, bazen kulüp olmadı, bazen de para olmadı. Neticede 10 yıl sarktı. Şimdiye belki çoktan sıkıldığım bir zevkim daha olabilirdi bu ya da eğitmen mertebesine gelmiş olabilirdim. Ama keşke dememek gibi bir takıntım var ya, yine demiyorum pek tabii ki... Doğru zaman bu zamanmış. Acele etmeden, koşturmadan...

Hafta sonu sonunda farklı bir ortamda nefes alıp verdim... Suyun 18mt altında.. Balıklarla birlikte yüzdüm, yukarı baktığımda güneş ışınlarının suda oynaşmasını gördüm. Deniz yıldızlarını elime aldım, parlak renkleri karşısında hayret ettim. Ahtapotlar, deniz kestaneleri, karagözler, mığrılar...

Hani bir şeyi çok isteyip de elde edemeyince "Leyla"ya döner ya o senin için... Bi'gün gelip de kavuştuğunda beklediğin gerçeğinden çok uzaklaşmış olur... Bunda da öyle olacak diye korkum vardı, olmadı. Beklediğime değmiş dedim.

Bir de yıllardır çalışmayan burnumdan ötürü kulak eşitleyememe korkum. O da olmadı. Hatta iki gündür burnum randımanlı olarak çalışıyor, hayretler içersindeyim :)

Geçmiş olsun diyorlar tecrübeliler... Kötü bir hastalığa yakalanmışım... Artık sık sık krizlere girecekmişim... Sezonu da kapattık, baharı iple çekmek için bir neden daha işte...

Mutluyum be blog!

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket