27 Mayıs 2009 Çarşamba

sıyrık

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Neden kimse beni niyet mektubu yazmanın iki ayı bulabilecek bir şey olduğu konusunda uyarmadı? Dün yazmaya çalıştım, bi’ yerden sonra bloga yazıyormuş gibi hissedince fazla samimi olduğunu anladım. Bu gece halletmem lazım. Yarın yorucu bir gün olacak… Beylikdüzü-Maslak-Maçka-Tuzla-Beylikdüzü…

Kendi kendime referans mektubu yazıyorum bir de. Kötü özelliklerimi yazayımmış. Heralde ki milyon tane kötü özelliğim var da göz göre göre nasıl yazayım :) Hani endişeli, heyecanlı filan gibi aslında pek kötü olmayan şeyler yazmak lazım. Ben şimdi oraya ne istediğini bilmeyen, kararsız, çabuk sıkılan, maymun iştahlı, ayran gönüllü filan yazsam olmaz ki. Hem zaten İngilizceye nasıl çeviririm. Airan-hearted, monkey-appetance. Tamam sustum :)

2 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

Airan-hearted:)))

neş'e dedi ki...

baştan uyarmıştım sıyrık diye :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket