24 Mayıs 2009 Pazar

bugün

24 Mayıs 2009 Pazar
Bugün vakfa giderken, istemeye istemeye gittim. Çünkü içim sıkılıyordu ve çocuklara yeterince enerji veremeyeceğime, sıkılacaklarına inandım. Etkinlikten 1,5 saat önce vakıftaydım. Hazırlıklarım uzun sürecekti. Kartondan reçel, ekmek, bıçak, yağ yapmak... Yaparken bi' baktım, gülümsemeye başlamışım bile. Sonra çocuklarımı görünce hepten mutlandım. Vallahi iyi geliyorlar be bıcır bıcır. Canlar...

Sonra Utku bey ile buluştuk. Askerden geldi geçen pazar. Hemmen Deniz hocaya şikayet etmiş beni. Askerden geldim de ayağına çağırıyor diye. İnandıramadım İncirli'nin gayet orta bir nokta olduğuna. Neyse geldi yine de. Efendim zayıflamışım. Öyle dedi.
-Yok, gerçekten kilo aldım. Giyim tarzım değişti, o yüzden öyle gözüküyorum. (Artık biraz daha bol şeyler giyiyorum, iyi taktikmiş :) )
-Nesi değişmiş, yine aynı çiçek böcek.
:)
Enteresan bir şey oldu bugün. İki sene önce birbirimize ısrarla savunduğumuz zıt şeyleri, bugün rolleri değişerek savunurken bulduk kendimizi. Zaman hep insanı yalancı çıkarıyor yahu. Büyük konuşmamak gerek.

Bir de ben bugün Burçin abi gördüm. Ben ne vefasızmışım... Yahu bunu bilmeyen mi kaldı artık. Aramam sormam işte kimseyi. Bir ilk okul öğretmenim Aynur hanım'a vefam... O da senede iki kere. Belki bir gün vefayı da öğrenirim, kim bilir.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket