22 Mayıs 2009 Cuma

gülünç

22 Mayıs 2009 Cuma
Eskiden üye olduğum spor salonunda durmadan bak siz gelin fiyat şu kadar, gelin pakete şunu da dahil ediyoruz diye sık boğaz eden bir Barış bey var. Geçenlerde ordan başka biriyle konuşurken lafı geldi sigorta yaptıracakmış. Ben de size Anadolu Sigorta’dan teklif vereyim demiştim. Onu söylemek için aradım. Barış bey açtı ve kendimi tanıtmadan Hülya hanımı istedim. Bağladı, açan olmadı, tekrar Barış beye düştüm. Notumu söyledim, ben ona bir sigorta teklifi verecektim diye. Bir anda insanın konuşması bu kadar mı değişir yahu? Nedir bu müşteriyseniz iiincecik, ağzından bal damlayarak konuşmalar, aman efendimler ve fakat satıcı konumundaysanız hemen bir tepeden bakan, burnundan kıl aldırmayana dönüş. İnsanlar sözde konumlarıyla nasıl da tatmin ediyorlar kendilerini. Ben buna da çok gülüyorum.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket