29 Eylül 2012 Cumartesi

şekpir&hamlet

29 Eylül 2012 Cumartesi

Annem beni parka götürdü bu akşam. Önce birlikte sallandık, sonra ben onu salladım. Sonraaa, ata bindim! Ben atta ileri geri sallanırken, Ece geldi. Beni atla tanıştırdı. Fırtına imiş adı. Ben atımı onunla paylaştım. Onu da babası getirmişti. Büyükler etraftaki evlerin durumundan, konumundan, değerinden bahsederken biz Ece ile arkadaş olduk. Bana kuşları Şekpir ve Hamlet’ten bahsetti. Ben de ona Shakespeare ile Hamlet’in kim/ne olduğundan.  Sonra diğer atla tanıştırdı beni. Onun da adı Rüzgar imiş. Ece de ona bindi. Birlikte sohbet ettik, bana İstiklal Marşı’nın 6 kıtasını okudu! Yaşının henüz 4 olduğunu ve okula gitmediğini söylememiştim di mi? Abisi evde sesli okuyarak ezberlemeye çalışırken o ezberleyivermiş. Tekrar oynamak için sözleşmedik ama umarım tekrar karşılaşırız! :)

2 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

Diyecek bişi bulamadım ama hoşuma gitti, bi tepki vermek istedim :)

neş'e dedi ki...

:)) onurcuk, fark ettiğin üzere epey geriden geliyorum. bu durumun nedenini de içeren cevap e-postasını yarın göndereceğim inşallah :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket