14 Eylül 2012 Cuma

Lambadan cikan mesaj

14 Eylül 2012 Cuma
Kitabimi balkonda okuyayim dedim, malum balkon sefasinin son demleri olabilir yazin son gunlerinde olmamiz sebebiyle... Baktim hava kararmaya donmus, birkac mum yaktim gorebileyim diye. Ben cikana kadar iyice kararinca gomuldum ben de kitabin ustune. Mumlar azami yakinlikta, neredeyse saclarim tutusacak... Gozlerim yoruldu iyice. Arkama yaslandim biraz gozlerimi dinlendirmek icin, bir de ne fark edeyim? Etraf nispeten daha aydinlik! Allah Allah, nasil yani dememle neredeyse basimin hemen ustundeki lambayi farketmem bir oldu! Meger ben daha iyi gorecegim diye kitabin uzerine egilmekle isigimi kendim engelliyormusum.
Kabul ediyorum, bu bir saskalozluk ornegi olabilir; ama ben bunu bir mesaj olarak algilamayi tercih ediyorum. Bu aralar boyle bir isarete ihtiyacim vardi cunku...
Demek ki neymis, bir seyler icin sartlari zorlamak, gereksiz cabalamak yerine, her seyi oluruna birakmak gerekiyormus bazen. Bu da sana ders olsun hanim!

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket