17 Eylül 2011 Cumartesi

fusbal günü

17 Eylül 2011 Cumartesi
Kağan Bey'in maçı nedeniyle bütün pazar günümüz Sarıyer civarında geçirdik. O eşgüdüm toplantısındayken ben sahildeki çay bahçelerinden birinde yarı kahvaltı ettim. Sonra o gelince onunla bi daha ve hatta sonra bir yarım daha :) Sonra diğer hakemlerle buluştuklarında ben de eski fotoğrafları derleyecektim ki karşıma bir mudo çıktı :) dekorasyon kısmına bakmamak olmazdı! English Home ve Mudo'ya dayanamıyorum. Bunlara bir de Ikea eklendi şimdi :) Alışveriş sonunda poşetlerde kağan için 3 tişört, annem için iki gömlek ve kendim için ekmek sepeti ve çay tabakları vardı :)
Beyler sahaya geçtiğinde ben de altın pamuk pastanesinde oturup fotoğrafları derlemeye başlamıştım kiii Mert geldi :) Ben çağırdığım için gelmiş olabilir tabi... Maç saatine kadar sohbet ettikten sonra protokoldeki yerimi aldım, öhöömm :) Yaklaşık 250 kare hakem pozu çekerek tamamladığım müsabakada bir gözlemci edasıyla yaptığım doğru tespitler de gözden kaçmadı :) Ayol, Ali(!) Dursun'u bile tanıdım, daha ne olsun :)

5 yorum:

kağan dedi ki...

:)

Ali Dursun vs. Ahmet Dursun

neş'e dedi ki...

hah işte ondan :)) ben de bir gariplik var bu işte diyordum :))

kağan dedi ki...

(!) düzeltmesi gözden kaçmadı

Orionnnn dedi ki...

Nesem,Mudo ya ben de dayanamiyorum,ama magaza da begenip internet sitesinden aliyorum,yuzde otuz civari internete ozel indirimleri var cunku,ayrica magazalarda olmayan urunlerde bulunuyor ve ups ile ertesi gun elinde oluyor..biliyosundur ama yine de soyleyeyim dedim:) Birde Ikea ya gidince istanbul Forum da ki The Woo ya da ugra :) Bu arada tavsiyelerim icin kusura bakmasin Kaan :)

neş'e dedi ki...

Hmm o zaman en yakın zamanda the woo'ya da bir keşif gezisi düzenlemeli :)
Kusura bakmak mı? Yarın onun adına ups'ten koli gelirse şaşırmam :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket