8 Eylül 2011 Perşembe

çalar saat

8 Eylül 2011 Perşembe
Pisikolocim bozuk benim. İnsan sürekli saate bakarak yaşar mı yahu? Uykun gelmeden ertesi gün zorluk çekmemek için belli bir saatte yatmak, 12 dakikada kahvaltı edip, 4 dk kahve keyfi yapmak... Ayakkabılarını 37 saniyede giymek, asansörün 42 saniye sürmesi... Arabayı bıraktığın yere göre arabaya yürüme mesafesini hesaba katıp iş yerinde olman gereken saatten bu dakikalar ve saniyeler toplamını çıkarıp o saatte uyanmak... Mesela 06:58'de... Deliyim deli :) 4 dakika ile kısıtlanmış kahvenin keyfi mi olurmuş?

Elektrikler kesilip 13 katı elinde bir sürü yükle inmek zorunda kalınca işe 3 dk geç kalırsın işte böyle... Rahat ol biraz, rahat!

5 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

Stranger Than Fiction

neş'e dedi ki...

yaa yakında olaydın da link göndermek yerine yatağımın üzerine cd'sini bıraksaydın ya bi mektup eşliğinde :) aaaahh ahh...

Onur ŞATIR dedi ki...

:) Ne tatlısın la :p

Orionnnn dedi ki...

Ben de bir tek ben de boyle tuhafliklar var saniyordum,simdi mutlu oldum:)) Isten ayrildiktan sonra tam 6 ay her gecenin 4 une saatimi kurup uyandim,sirf alarmi kapatip tekrar uyumanin mutlulugunu yasamak icin:)) Sonunda Tanser isyan edince de bu kucuk zevkimden vazgecmek zorunda kaldim...

neş'e dedi ki...

bu da çok mantıklı :) ben de hafta sonları yapayım bunu:)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket