22 Şubat 2010 Pazartesi

pazar

22 Şubat 2010 Pazartesi
Cumartesi akşamı teyzemlere gittim. Eski günleri yâd ettiğimiz her an gibi güzel bir gece ve sabahtı… Erken kahvaltıdan sonra alelacele evi terk ettim vakfa gitmek üzere. Üzerimde bir önceki gün etkinlikte giymek için aldığım uzay baskılı sweat shirt ve parmağımda üzerinde yıldız ve galaksiler olan yüzükle :) O kadar mutlu ve heyecanlıydım ki gülümsememi durduramadım yol boyunca. Koştur koştur vakfa girdim, Orçun çıktıları almaya başlamıştı ben yoldayken. Ben gidince de kesip PVC kapladık ve tahmin ettiğimizden çok daha güzel “astronomi kulübü kartları”mız oldu. Bakıp bakıp mutlu oldum :)

Geçen dönemin aksine reklamın etkisiyle 20 çocuk kaydolmuş bu dönem etkinliğe. İlk hafta 14’ü gelmişti ki oldukça güzel bir sayı. İçlerinden birkaç tanesinin oldukça sağlam astronomi bilgisi var ve bilime düşkünler. Böyle olunca yaptığımız işten keyif aldığımız bir etkinlik dönemi olacak sanırım.

Çocuklardan birinin adı Zeynep Avcı! Zaten üçümüz olmalıydık bu etkinlikte, gerçeğini bulamadığımız için yerine temsili olarak küçük Zeynep’i kabul ediyoruz :)

Ege’nin Jüpiter’in uydusu Triton’daki yaşam arayışları konusundaki demeci (Satürn’ün uydusu Titan’dan bahsediyor :) ), Rukiye’nin ışıklı hesap makinesi tasarımı, Berinsu’nun “ben istemiyorum”ları, Berk’in karikatüre olan yatkınlığı ile dolu dolu bir etkinlikti. Şahane bir “Benim Evrenim” posteri oluşturduk!

Önümüzdeki Pazar’ı iple çekiyorum. Tabi Cumartesi’yi daha kuvvetli çekiyorum :)

Görüş 7/12 için şafak: Atarsa 4

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket