3 Şubat 2010 Çarşamba

çorbacı

3 Şubat 2010 Çarşamba
Bilen bilir emektar termosumu ve çorbaya olan düşkünlüğümü. Sabah öğle akşam çorba verseler gıkımı çıkarmam. Öyle olunca, çoğu zaman emektar termosumun içini çorba doldurur sabah kahvaltısı niyetine. Uzaktan bakanlar için çok karizmatik görünse de servis beklerken termosla bi'şeyler içen kız modeli, bildiğimiz tarhana çorbası içindeki :)

Aslında her günüm aynı, her sabah geç kaldım diye koşturarak servise gidişim ve 5 dk servis bekleyişim bile...

Bugün yine termosumda çorba, servise geç kaldım diye fırladım evden. Annecim de kapattı sanıp termosun kapağını öylece salıverdi çantama. İşkillenip asansörde kontrol edeyim dedim, yıllardır korktuğum şey nihayet başıma gelmiş, çantanın içi çorba olmuş! Çantadaki eldivenler çorbayı emmiş, cüzdan, kremler, ne varsa çantada batmış... Mide bulandırıcı bir koku ve dokuya bürünmüş :( termosun ağzını kapatıp, çantanın da fermuarını çektim ve iş yerine gidene kadar bu kötü olay başıma gelmemiş oyunu oynadım kendime. Sonra yarım saat her şeyi yıkamaya uğraştım..

Niye anlattım şimdi bunu? Çünkü bu olay kendimdeki değişimi fark etmeme bir vesile oldu. Eskiden olsa, annemi arayıp "biraz dikkatli ol" diye kalbini kırardım. Bugünse aradım anne böyle böyle olmuş ama önemli değil sorun yok, temizleyeceğim işe gidince dedim. Hatta o kadar sakin söyledim ki annem birkaç damla bir şey olduğunu sanmış. Gerçekten de biraz zaman kaybettim ama temizledim işte... Kalbini kırmaya gerek yokmuş demek. Bu olgunluğu gösterebildiğim için mutlu oldum. Cüzdanın derinliklerinde unutulmuş notlar gün yüzüne çıktığından iyi ki dökülmüş bile dediğim oldu hatta :)

4 yorum:

nimi dedi ki...

büyüyoruz : )

e. dedi ki...

Büyümek ne hoş
Bulanmadan
Donmadan akmak ne güzel...
Bir kapıdan öte kapıya geçmek ve her geçilen kapıyı unutmadan bir sonraki kapıyı düşünmek ne erdem...
Aferin kızçem'e.
Hep derim; canım kızımı ben boşuna sevmiyorum diye.
Aynı şekilde devam Neş'em, hayat her şeye rağmen "an" larıyla anlamlı ve güzel.
Yaşa kana kana...
e.

neş'e dedi ki...

Ebru abim! Seni neden seviyorum biliyor musun? Çünkü beni hatalar yapmam için cesaretlendiriyorsun! Ne olursa olsun arkamda, yanımda olduğunu biliyorum. Ve böyle bir insanın varlığı çok büyük bir şans... İyi ki benim abimsin.

e. dedi ki...

Seni sevmem için bir neden daha... Neler demek istediğimi hatasız bir şekilde hemen anlıyorsun. Nokta atışın mükemmel. Hakımda yazmış olduğun güzel sözler için minnettarım sana; evet, doğrudur; hep yanındayım canım, hiç bırakmayacağım seni...
e.

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket