6 Ocak 2010 Çarşamba

sinek

6 Ocak 2010 Çarşamba
Eve kocaman bir sinek girmiş vızvız sinir bozan bir sesle dolaşıyor. Üstelik kocaman, çarpışıyoruz resmen :) Hani eşek sineği diye bi'şey olsa ondan diyeceğim. Sesi ve durmadan önümden geçişi iyice sinir edince anneme "Anne biz bu şeyle mi yaşayacağız bundan böyle?" dedim. Gelen cevap benim -eğer varsa- tüm hümanist yanımın kaynağını ortaya koydu.

-Dışarı salacağım da korkuyorum...
+Camı açınca içerisi soğur diye mi?
- Hayııır bu soğukta dışarıda ölür diye korkuyorum.

Hala o sinekle birlikte yaşıyoruz. Zaten alışığız biz buna, sivrisineklerin bizi ısıracağını bile bile onları bile öldürmüyoruz mesela yazları :)

7 yorum:

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

Önüm, arkam, sağım, solum, saklanmayan ebedir. Sobe!

güzeldir saklambaç... :)

neş'e dedi ki...

hiç halim yoktu oyun oynamaya ama...

Unknown dedi ki...

Ahuhua benzer bir şey bizim evde oldu. Neredeyse 2-3 hafta boyunca odamın duvarında yeşilimsi bir acayip yaratık duruyordu. Ben dışarı çıkar gelir bir ton iş yapardım kendisi hep bıraktığım yerde olurdu. Hatta bir gün öldü sanıp "odamdaki ceset" diye biloga yazayım dedim. :D Ama aylardır bir şeyler yazmaya üşendiğim için yazmadım. Neyse bu garip yaratığı bir gün babam farketti. Benimm "hayırrrr" şeklindeki bağrışlarım araasında garibi yakaladı. Baya üzüldüm lan. Babam da dedi ki sivrisinek bu. Senden besleniyor. O zaman vay anasını dedim. Resmen koynumda beslemişim hıyarı haberim yok. Bende diyorum noluyor böyle sürekli kolum bacağımda ısırıklar var.
Bu da böyle bir anımdı. :D

aycacik dedi ki...

eee küçük hanım daha daha nasılsınız? küseriz valla.

neş'e dedi ki...

ama ben burdayım kii! naeknhu.blogspot.com tıklayın anacım :)

neş'e dedi ki...

ama ben burdayım kii! naeknhu.blogspot.com tıklayın anacım :)

neş'e dedi ki...

ama ben burdayım kii! naeknhu.blogspot.com tıklayın anacım :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket