17 Ekim 2008 Cuma

saat kaç?

17 Ekim 2008 Cuma
annemin uzun zamandır çekmeceler saat dolu duvarlarda bir tane yok yakarışına dayanamayıp reklam saatlerinden bir tanesini kullanılabilir hale getirdim.

pusula gayrımenkul yazısını kırmızı kağıt torba, telefon numaralarını da siyah kağıt torbayla kapattım. tabi gazetelerde gözlerine bant çekilmiş insanlara benzeyince iki tane de rastgele çubuk konduruverdim oldu sana bir tasarım harikası :) bordosu koltuklara, siyahı ve gri çerçevesi de yemek odasına cuk oturdu. içime de pek sindi.

2 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

İlk ben yapacam bunu işte; bana ne bana ne: 5'e 17 var:))


Süper olmuş kız; ellerine sağlık.

neş'e dedi ki...

yanıldın işte.
saatin pili yoktu çünkü :)

bazen her şey göründüğünden çok farklı olabiliyor diyerek esprini mahvedeyim, hevesini kursağında bırakayım :p

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket