15 Ekim 2008 Çarşamba

beep beep

15 Ekim 2008 Çarşamba
iki gündür eğitimdeyiz iş yerinde. aralarda çizgi film izleyip onlara stratejik açıdan filan yaklaşıyoruz. benim dışımda eğitim alan herkesin bölüm yöneticileri olduğunu ve benden 15-40 yaş büyük olduğunu düşünürsek çizgi filmleri aynı heyecanla izlemiyoruz tabi. herkes ciddi ciddi oturup izlerken ben çok eğleniyor, çok gülüyorum. özlemişim çizgi film izlemeyi. iyi oldu bu eğitim. hafta sonu çizgi film kuşaklarının saatini öğrenmeli :)

sizin çakalın road runner'ı yakalamak için izlediği süreçlerden haberiniz var mıydı? ya da başarısızlığının nedeninin PUKÖ döngüsünü uygulamaması olduğundan. hey gidi hey. haybeye izlemişiz yıllarca. o değil de şimdi oturup nasıl aynı masumiyetle izleyebilirim ki onlara da iş hayatını, stratejileri, misyonu, vizyonu bulaştırdıktan sonra.

2 yorum:

Onur ŞATIR dedi ki...

Ben de Road Runner'ın tüm bölümleri var:))) İlk filmin 40'lı yıllarda (tam hatırlayamadım şimdi 42 miydi 46 mıydı neydi) çekildiğini biliyor muydunuz? Böle 5'er 10'ar yıl arayla falan diğerleri de... Tabi daha kısa aralıklarla çekilenleri de var ama olsun:))

Bir de şuna serzenişte bulunmak isterim:

Ne utanmaz, ne arlanmaz, ne kendini bilmez, ne acayip ağzımı bozası bir şeydir şu iş dünyası; bırakın çizgi film dünyası masum kalsın bari, bulaşmayın ona yahu:pPpPpP

neş'e dedi ki...

hehe biliyordum o 40'lı yıllar olayını. artizlik yapamadın :) ama itiraf ediyorum daha 2 gün önce öğrendim.

evet, doğru söylüyosun. akılları sıra ne kadar soğuk bir dünya olduğunu, ilişkilerin ne kadar yalan olduğunu bu masum şeylerle gizleyebileceklerini sanıyorlar. hey gözünü sevdiğimin bilim insanları, yanarım bu dünyaya mecbur kaldığım(ız)a yanarım.

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket