2 Ağustos 2009 Pazar

ametis

2 Ağustos 2009 Pazar
Hani ben geceleri tekerlekli bir şeyde gidiyor olmadığım sürece uyuyamıyorum ya. Toplamdaki 3-4 saatlik uykumda 10-15 dakikada bir uyanıyorum filan. Benim bu durumumu bilen Oli Bey gitmiş bana bir kolye bir de taş parçası almış. Efendim ametis diye bir taş varmış yastığın altına koyuyormuşsun, uyuyormuşsun. İlk öğrendiğimizde az dalga geçmemiştik ama ya tutarsa diye almış işte. Dün kolyeyi taktım. İki saat sonra sızdım. Ama öyle böyle sızmak değil, oturduğum yerde başımı dik tutamıyorum. Geçtim yatağa uzandım. Bir uyku, güpegündüz üstelik. Kesintisiz 4 saat. Bi ara uyandım, kolyeyi en uzak köşeye fırlattım. 1 saat kadar daha uyuduktan sonra anca uyandım. Sözde biliminsanı olacağız. Feci utanıyorum bu durumdan ama çok tatlı uyuttu yahu. Bu gece de deneyeceğim, yine tutarsa tıpmış bilimmiş yalandır arkadaşım, hiç boşa kasmayalım. Zaten 2012'de 5. boyuta geçiyormuşuz. Allahım neler diyorum, sen koru sen esirge. Amin.

2 yorum:

H. Aziz KAYIHAN dedi ki...

Şeytan girmiş içine, bildik hoca var götüreyim!

neş'e dedi ki...

Şeytan filmindeki hocaya lütfen :)
"Allahın rahmeti üzerine olsuuunnn!!"

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket