11 Şubat 2009 Çarşamba

cinnamon

11 Şubat 2009 Çarşamba
Ben sana ne diyeyim neşe? Sevgilisi tarafından terk edilmiş biri böyle mi kendine getirilir? “Yapacak bi’ şey yok, onun da elinde değil ki. Aşk bu, kontrol edemezsin. Bittiği için suçlayamazsın da… Nasıl senin elinde değilse onu sevmemek, onun da elinde değil seni sevmek. Bırak artık ve kendi hayatına bak.” Aferin. Bir de küfür etseydin üstüne. Şimdi bütün gün karşında beş karış suratla oturuyor işte. Akşam git de mutluluk paketi hazırla bari. İşe yararsa…

O değil de, Eticin çok güzel bi’ şey be. Ama o bi' paketin içine minik minik sıkıştırılmışlar değil. Kocaman gülümseyen Eticin. O elimdeyken ben de gülümsüyorum kocaman. Gülümserken ağzım daha büyük olduğundan mıdır nedir, hemen bitiveriyor. Sonra sağıma soluma bakıp kimsenin olmadığından emin olunca son bir hamleyle pakette kalan çikolata pıtırlarını ağzıma döküyorum. Ve bir Eticin seremonimiz daha sona ermiş oluyor. Yok, her zaman şimdi olduğu gibi masamda bırakmıyorum boş paketi baktıkça gülümserim diye. O bugüne özgü :)

Ayten Alpman’ın “söyleyemedim”i de güzelmiş. Biraz melankolik gerçi. O yüzden sanki İspanyolca şarkı dinliyormuş gibi sözlere kendini vermeden dinlemek lazım.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket