4 Şubat 2009 Çarşamba

diş perisi

4 Şubat 2009 Çarşamba
20’lik yaş dişimi çektirdim, mini minnacık bir şey beklerken yıllardır yer etmiş, dört köklü bir canavar çıktı ağzımdan :) halbuki ağzımdaki dişleri saysam benim yeni çıkıyor sandığımın 33’e tekabül ettiğini görecekmişim. Dişeti dişin üstünü örtmüş. Dişin ortasından geçince bir diş, iki diş gibi durmuş. Yanlış dişi çektiniz diye ortalığı birbirine kattım, aldım elime röntgeni, saydım, 32! Benim bütün 20’lik dişlerim tamamen çıkmış mı yani? Ben niye hiç fark etmemişim büyüme evrelerini? Sonra yaptığım saygısızlık ve güvensizlik için özür diledim hekimden :) Biraz ağrı, bol kan tadı diş perisinin gelmesini bekliyoruz hâlâ… Babamla birlikte gittiklerini bilsem de…

*Resimdekiler küçük bir kısmı. O kadar aktar halini aldı ki ev, etiketlemek farz oldu. Emekliliğimde yapacağım iş belli :)

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket