21 Ocak 2009 Çarşamba

minörlere yolculuk

21 Ocak 2009 Çarşamba
Güzel gündü, not düşmek gerek. Uzun zamandır aklımda olan, ara ara da fırsat bulup uğraştığım bir makroyu birden bire bir aydınlanmayla yarım saatte yapıverdim. Makronun m'sinden anlamayan biri olarak benim için büyük başarı.
Sonra birden bire ikinci bir aydınlanmayla mikro hayallere daldım. O kadar sık ve birbirinden uzak hayaller kuruyorum ki ben bile şaşıyorum. Ama bu çok başka oldu. Bütün gece oturamadım bile heyecandan. Eve nasıl koşarak geldim bilmiyorum. Bir nevi "Leyla'dan geçme faslındayım, Mevla'yı bulma yollarında". Bunun çok daha güzel söylenmişleri var da, popüler kültürün esiri bir birey olarak tek aklımda tutabildiğim bu. Ve hatta "Majörler tükendi, minörlere yolculuk..."
Olur mu dersin?
Zaman...
Ha bir de iyi olmaktansa şanslı olmayı tercih ederim var tabii..

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket