1 Aralık 2008 Pazartesi

için için yanıyor, yanıyor bu gönlüm

1 Aralık 2008 Pazartesi
Rüyamda bu çiçeğim yanıyordu. Evden çıkmak üzereyken salona bir dönüyorum çiçek alev almış. Hemen alev alan kısmı kesiyorum, arkamı bir dönüyorum yine alevler. Çiçeği banyoya götürüyorum musluğun altına. Bir türlü sönmüyor. Saksısını parçalıyorum, çiçeği lime lime ayırıyorum, yok. Sonra için için yanıyor, söndüremiyorum diyorum. İçin için... Ama ne yazık ki dışımdan söylemişim bunu. Annem uyanmış. İçin için yanıyor deyince ben, benim içim yanıyor sanmış, sabaha kadar uyuyamamış. Üstüne üstlük bugün de ortalığı velveleye vermiş. Neşe çok üzgün galiba depresyonda, gece böyle böyle sayıkladı diye. Gece rüyanda ne gördün deyince anlattım. Çiçek için için yanıyordu.. Kahkahayı bastı bu sefer. Ben de sen için için yanıyorsun sandım, bütün gün çok üzüldüm diye. İlahi anne! Can anne..

2 yorum:

Unknown dedi ki...

heheheh:))) Süpermiş bu:)

Onur ŞATIR dedi ki...

uykuda konuşmak dedin mi ben gelicem aklına; bu işin belediye başkanıyım ben( dün izlediğim bi filmde böle dedi çocuk, hoşuma gitti:)).

Aziz'e sorun isterseniz; isterseniz de girin blogunu okuyun:))

Anne dedin mi işin rengi değişir zaten; ana yüreği diye bişiy var de mi? :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket