1 Mart 2010 Pazartesi

astronomi kulübü

1 Mart 2010 Pazartesi
Verdiğim en keyifli etkinlik ve en akıllı etkinlik grubum astronomi kulübündeki çocuklarım. Programını kendimiz hazırladığımız için mi, yoksa çocuklar müthiş zekaları ve ilgileriyle bizi de aktif halde tuttuklarından mıdır bilmiyorum ama büyük bir heyecanla bir sonraki etkinliğin hayalini kuruyorum, boş kaldığım her anı çocuklara bilim eğitimi konusunda araştırma yaparak geçiriyorum.

Orçun sözde bana destek olmak için gelecekti etkinliğe. Ne desteği, resmen aldı götürüyor. O olmasaydı eminim bu kadar eğlenceli ve faydalı bir etkinlik olmazdı. Tıpkı çocuklar gibi ben de onun konuşmalarını hayranlıkla dinlerken buluyorum kendimi.

Etkinlik sonrası Kağan ile konuşurken dedi ki, "Çocuklarla vakit geçirdikten sonra sesin o kadar neşeli geliyor ki! Haftada bir gün bile olsa sakın uzak kalma onlardan..."

Fark ettim ki ben yaptığım hiçbir işten çocuklarla vakit geçirdiğimde aldığım kadar keyif almıyorum. Bir iki sene önce burdan yola çıkarak yanlış meslek seçtiğime kanaat getirirdim. Şimdiyse diyorum ki, iyi ki çocuklarla keyif almak dışında hiçbir beklentim olmadan vakit geçirebiliyorum.

Foto:
Altta bahsi geçen ve kalbimi çalan Emre ön tarafta çökenlerden yeşil eşofmanlı olan.
Önde görünen gri küreler Güneş sistemimizdeki sekiz gezegenin boyutlarına göre orantılı yapılmış maketleri.

0 yorum:

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket