22 Aralık 2009 Salı

kürkçü dükkanı

22 Aralık 2009 Salı
Önyargı kötü şey. Söylemişti bana sen orada da mutlu olacak bir dünya yaratırsın diye. İhtimal vermemiştim. Ama oldu işte. Sanırım artık sözünü dinlemem gerektiğine ikna oluyorum :)

Bugün Kürkçü Han'da hissettim kendimi. Hep Kapalıçarşı-Tahtakale esnafına özenmemiş miydim? Allah'ın sevgili kulu olarak daha fazla karşılanamazdı heralde bu isteğim. Ooh, bir yandan da Türk kahvemi yudumladım... O kapalı ve karanlık kutuda 5 saat geçirdim hiç anlamadan ve hiç oflamadan. Sonra bak dedim kendime, hani nefes alamazdın?

Günün sözü: "İyilik bir çeşit propagandadır."

3 yorum:

aycacik dedi ki...

çok gizemlisin, sağlığın yerinde mi kapalı kutu diyince su icine girilip yatılan ne boksa adı mr desem degil o alete mi girdin. onda 5 saat kalınır mı ki.töbe töbe.

aman of be neşe şu saatte valla içime dert oldun. saçmalıyorum di mi öyle kucuk bi odayı kastettindi.

neş'e dedi ki...

:)) güldürdün beni allah da seni güldürsün :)

yok yok mini minicik 3 m2 bi odadan bahsediyorum o kadar. fazla gizemli olmuş gerçekten, ben de sen söyleyince fark ettim..

aycacik dedi ki...

hadi hayırlısı yeni odan heralde yahu insanın kendine ait 3m2si olması fena mı olsun olsun. duvara buyuk bi ayna korsun buyuyuverir azıcık daha : )

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket