29 Şubat 2008 Cuma

alesta!

29 Şubat 2008 Cuma

kalabalığın beni ne kadar mutlandırdığını bir kez daha tecrübe ettim blog! ertesi gün 3 saatlik uykuyla bütün gün çalışmama rağmen hala ağzım kulaklarımdaydı. bir de eve dönerken yağmur başladı, toprak kokusu filan.. daha da mutlandım. ah bir de eve gelince aynı kalabalığı bulsaydım...

olsun kalabalığım yoktu ama kalyonum oldu. ne zamandır yalvar yakar almaya çalışıyordum özgür'den o çini kalyonu da ömer amca dayanamamış herhalde bana bir kalyon hediye etti!
yelkenler fora!

2 yorum:

Unknown dedi ki...

6kişi sizde kalsaydı görürdüm yine aynı mutlulukta olacak mıydın
ayrıca hediyelerin kimden geldiğine de dikkat et derim

neş'e dedi ki...

4 kişi de bizde kaldı yani ne var? ayrıca sen gelene kadar herkes bizdeydi. herkesi toplayan da bendim. seninki biraz hazıra konmak. 2 lokma ekmekle kandırdın işte :)

ben bilmem nerden geldi. ömer amca sana aldım dedi. sonra eve nasıl geldi hiç farkında değilim :)

 
naeknhu © 2008. Design by Pocket